Oldalak

2011. szeptember 19., hétfő

2011.szeptember.19...Történelmi pillanat.

Hát na járnak...Ez van bár nem ugrottam a nyakába.És mikor elmondta majdnem elsírtam magam én ettől független is örülök! Komolyan.Nem akarom hogy szakítsanak.De örülök hogy nem láttam őket együtt.Bár ma nagyon szarul esett hogy le se szartak ok megöleltek meg minden de utána úgy a 4 órától le voltam szarva de nem baj meg nem halok..:| csak hát szarul esett.Ma is 6 x sírtam el magam mikor harmagyára sírtam már nem bírtam tovább elkértem mónitol a telót és azonnal irtam bubunak!Nagyon szeretem komolyan olyan jó hogy mellettem van! és megígérte hogy kint lesz.ÉS kint volt és várt.És nem felejtette el hogy bajom van és elhivot és beszélgetünk és megölelt majd sirtam és megvigasztalt és megigérte senkinek se mondja el.Sok dolgot mondott ezt nem irom le mert magánügyem és nem szeretném.Persze ez utánna is sírtam ..Szerencsére nem látták meg.De nem is baj.Most szarul esik meg minden de nem kell ezzel törődni majd elmúlik  és addig is itt van nekem bubum.Mert most nem igazán számítok a csajokra mert nem akarom elrontani a kedvüket mert szeretem mind2őt(:De akkor is szar látni és tudni hogy mi is van.Nem baj szeretlek bubum és itt vagyok és bármikor megvigasztaltak te majom ♥

Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése