Oldalak

2011. szeptember 7., szerda

Csabika♥♥

Ááá ma nagy volt  rajz órán hülyéskedtünk...elsőnek meg akarta kaparintani a karkötőimet..mondtam hogy ingyen nem adom.Erre ő mondta hogy ad puszit érte gondolkodtam és mondtam neki jó odaadom de akkor rkérem a puszim...erre ő hogy nem ad.Mondom akkor nincsen karkötő..és elkezdtünk nevetni.10 percet veszekedtünk hogy ha nem ad puszit akkor nem kap karkötőt.Végül kaptam 1gy óriásit cuppanó puszit az arcomra^^majd kelet neki egy másik is...azért is kaptam még egy jó cuppanósat^^.Ez után rajzoltunk..az volt a feladta hogy rajzoljunk le egy nyári élményt.elfeleztük a lapot egy vonallal és firkáltunk a nyáról...Erre Csabi belerajzolt a z én részembe hogy NINA nagy betűvel és rajzolt egy cápát  a tavamba..Erre én is írtam az ő részére hogy CSABI APU ♥ és firkáltunk végül mindet mindenhova és egy poénok kép lett xD Majd olvasnom kellet de már ilyenkor haldokoltunk én is meg Csabi is a nevetéstől.Elkezdek olvasni a 2 szóra azt olvastam hogy Elek pedig köze se volt hozzá, ezen Csabival elkezdtünk szakadni és nem tudtam olvasni...majd nagy nehezen röhögve sikertelenül de elovastam 2 mondatot nagy volt egész órán röhögtünk...♥
hiányozni fogsz :")
Az élet fekete és fehér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése