Oldalak

2011. szeptember 23., péntek

Majmot...:$ !!!!

A vasmacskában voltunk..Már biliárdoztunk 1 órája ALKOHOLT SENKI SE FOGYaSZTOT ÉS SZÁNDÉKÁBAN SEM ÁLT.Kimentem boltba...Jövök be erre bumm ott mindenki élőt elestem de akkorát nyaltam...De röhögtem..: D Majd volt pizza mint a pirányák geci..Bubu Rolika Gabi stb...Oo azt hitem megölnek...:D
Gabit meg Janót néztem Gabi beszolt hogy mit nézel.Erre én lassan vékony hangon hogy majmot.Ez Janónak aniyra mentecet hogy ezzel szopatott 2 órán keresztül
Majd bent fekszek a díványon.És találtam egy gyógyszert amit tudtam hogy Ádámé. Elkezdtünk veszekedni hogy az nem az Ádámé.Erre mondom hogy de ez a köhögés csillapítója.Erre jött a vita amin annyira nevettem hogy könnyeztem.Mert elméletileg nincs olyan hogy köhögéscsillapító.Ez ment 1 fél órát.Azután még szakadtam a nevetéstől majd elmentünk viviék összevesztek.De kibékültek..Nos jó nap volt de a többi már uncsi..:D
L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése