Oldalak

2011. szeptember 1., csütörtök

SZERETEM

 lacika: tetszel nekem megmondom őszintén :$
én: te is nekem:$
       ...
lacika:nem lesz semmi baj majd vigyázok rád<3
én:köszönöm*_*
     ....

    • lacika: bárhogy is lesz igérem ott leszek a ballagásodon
           ...
      lacika :de akkoris szeretlek <3
  • én: én is <3
  • lacika:de én jobban <3

    én:ne hazudj^^

    lacika:nem szoktam : )

           ....
    Lacika: megyek<3

    én: <3 jó rosz légy

    lacika:
    • az leszek
    • megyek bankotrabolni utána gyílkolni 
    • xDDD

      én: 
      ő a gyilkoság necces..... de elfogadlak igy is xd<3
      lacika: <3
             ....

      Lacika:
      • I love yo u forever godd night
      • vagyis szeretlek öröké jó éjt<3

        Én: én is <333333
        i<3u

        lacika: <3 <3 <3

        midnight tea party

4 megjegyzés: