Oldalak

2011. december 25., vasárnap

X-mass.

Olyan szép volt ez a karácsony!!!!!!!
Ez valami hihetetlen...nincs veszekedés csak pár csúnya beszólás...
Én és anyu reggeltől főzőcskéztünk pakolásztunk..^^
Csomagolta az ajándékokat...Én segítettem de az enyémet nem láthattam..:S
Nem is akartam... meglepi az a legjobb.^^
Tö fincsi kajákat csináltunk..*-*

  • Hortobágy húsospalit.
  • Kukorica sali
  • Zöldséges rizs
  • Csokirolád
  • Piskóta tekercs<3
  • pogiiii*-*
Nem tudom talán anya rájött hogy mit akartam neki elmondani.... Ezekkel a bejegyzésekkel a viselkedésemmel...
Tekeri be a piskóta tekercset....én nézem.Elkezdem uhh ez a kedvencem*-*
Erre ő: tudom szted mért csinálok 2 is...?
Meg foglya kabátom és megszólal:-Jó a kabátod de nem fázol benne kicsim?
leirhatalanul jólestek!
Csodálatos karácsonyom volt..jó azért nem mert haverom nagyon mellbe vágott.. így hajnalra kb úgy nézek ki mint 1 hulla a sírástor...De nem érdekel csodálatos karácsonyom volt....1 dolog hiányzott belőle nekem..:$$$
1 apuka....
Fotos do mural

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése