Oldalak

2011. december 24., szombat

Janóval..!:D♥

Én : Janó!!!!:Csak egy mozdulat a szikével, és nincsen többé heréd!
Janó: Egy és a kettő há és a négy, szervusztok kurvák a lábakat szét! ;)
Én: Nem minden csaj kurva,erre rájöhetnél már,
Sok jó nő nem áll veled szóba ugye milyen kár?!
Na hagyj már most békén hisztizz kicsit másnak,
Jobban irritál a hangod mint egy ovis kislánynak.;dd :*
Janó:Én azt mondom szia, te azt mondod bassz már, én azt mondom ribanc már nyalsz is a fasznál, én azt mondom sikíts, te azt mondod kurjad, buzi legyek bazdmeg ha seggbe nem szúrlak! ;)
Én:Oltogatod a csajokat és aszt hiszed hogy menő vagy,
A haveri társaságod meg a városban a kemény mag,
Apuci BMW-jében feszitesz az utcán csak lazán,
Harmadikra is épp hogy átmentél a vizsgán.
Ez ám ez eredmény igazi pasi főnyeremény...-.-" ;D
Janó:Gyere velem baby na mit szólsz hozzá? Ne ugassál ha velem maradtál, a nagymenőket az idő teszi azzá, gyere ribanc csak nehogy fogazzá! ;)
Én:10 perc sex után mindig elgondolkozom melleted,
Még ehez is lusta vagy,ne udvaroljak helyetted??;d

DE Mit is várhatnék tőled,anyuci kisfától
Ki szoknya mellé bújik nem tesz semmit magától...
Janó:Te is játszod itt a szűz kurvát bazdmeg, a szokásos dumátok hogy "nehezen kapsz meg" aztán később ez változik hamar, nem telik el 5 perc és már a faszomon kavarsz! ;)
De "Szeretlek kislány rafinált vagy azért....
Szeretlek kurva mer megdöglesz a faszér...♥:)
Én:nyugi nem para a másság,
Csak ha csajnál próbálsz nyomulni azt meg ne lássák.
Bár én nem tudom meik lány állna mmég le veled,
Kellene a francnak a te szerelmes leveled.;)
1 óra mulva...
Én:Jankám feladtad? Hát akkor öszefoglalom:lassan ti semmit sem értek,
De a csajoktól évről évre többet reméltek,
Legyen 2 diplománk,és tanuljunk meg főzni,
Meg vigyázzunk a gyerekre,Ti meg elentek nőzni,
Csak az egó az mi kijut nektek bőven,
Mire ekkora önbizalom még mindig nem értem...;D:*


De amugy szeretjük egymást barátilag..Csakunatkoztunk.Meg amugy is megbeszéltünk előző este mindent! <3
Recordações de um Garoto ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése