Oldalak

2011. december 22., csütörtök

I'm sorry!

*~"nem fogom magam csak úgy kitépni a szívetekből. Megígérem lassú leszek és a legkevésbé fájdalmas,nem fogok sebet hagyni!."*~

Szépen lassan fogok tőletek távolodni!Lassan szinte feltűnés nélkül!
tudom fájni fog nektek is nekem is...Nem nem ti vagytok a hibások!
Inkább én.Én még nem értem meg hozzátok.Még "kicsi vagyok".Nem illek már többet ebbe a körbe...Talán egyszer..Majd később.De lehet hogy akkor már késő.Vagy ti megint nőtök én megint lemaradok?Hát ki tudja?
Nem akarok egy űrt hagyni a szívetekbe..Már persze csak ha hagyok...
Fuuu nekem nagyon fog fájni ..Főleg egy két ember:''(
De túlteszem magam rajta...És megkeresem a megfelelő"súlycsoportom".
Nagyon hiányozni fogtok! nem tudom elégszer elmondani.De nektek nem fog fájni ígérem!!!!
De én nem illek ide..
Talán később én is megértelek titeket.!!!
Amit elkezdődik az iskola utoljára megölellek titeket magamtól...És vége.!
Immagini del profilo
Mirell Rosh
Photography - MYSPACELYTs.NET (Myspace layouts, 2.0 layouts, Hi5 layouts, Idézet grafika, comment Graphics & More!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése