Oldalak

2011. december 22., csütörtök

Bocsi világ!

Baszki minden lányból olyan dolgokat váltanak ki a fiuk amint nem tennék meg most..Az összes b nőm(szinte)Csinált már olyat.ÉN nem fogok most nem!Meg semmi ahhoz hasonlót se!Talán meg kéne válogatnom a barátaimat.Mert egyre jobban nő  bennem az érzés hogy én nem oda való vagyok.Én kicsit lemaradtam...De én ezeket nem is akarom megcsinálni...:|Senkivel.De ők már mind akarják és csinálják ezeket...De én nem.Én maradok a fészbuknál a csokinál meg a gumicukornál.Engem ezek is "kielégítenek" nem úgy mint őket.....Komolyan kezdem magam úgy érezni velük mint 1 óvodás..Ők a nagyok..én meg a kis pici.Aki még mindenhez túl kicsi pedig szinte ugyan anyi idősek vagyunk...Már nem egyszer vágták azt a fejemhez hogy majd később megérted..
Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése