Oldalak

2011. december 21., szerda

this is my bff!

Jancsival olyan jóba lettem*-*
olyan édes.ha velem van elengedi magát és egy olyan énét mutatja meg nekem amit mások előt nem láttam.Mindent elmond...És tudom zsarolni..:)ha valamit nem akar elég azt mondanom:
-ha szeretsz....  És megteszi^^
ma is megpuszilta a bibimet:3
Kérdezte hogy mért nem mek oda hozzá? mondom mert nem akarok  harcolni érted az előbb is patti és vivi majdnem szét tépet téged.És elkezdi neked nem is kell értem harcolnod és megölelt.:)
Ha bajom van mindig vh-zok és ő egyböl hív.:)
De ő is ilyen amint történik valami baj megírja nekem vagy elmondja.
karácsonya kapott tőlem egy macit látni kellet volna hogy nézet mikor odatam neki.Olyan édesvolt  ^^


Fiú mint barát..Ő az aki megmondja a szemedbe,ha szép vagy éppen enyhén ronda vagy...Ő az aki elmondja,ha hüly p*csa vagy...Ő az aki nem féltékeny rád...Ő az aki nem fog hisztizni veled 1másik pasi miatt....Ő az aki megvéd vagy verekedik ha bajban vagy-vagy valaki bánt...Ő az akiben megbízol és elmész vele bárhová mert biztonságot nyújt...Ő az aki pasi szemmel megmondja a kiszemelt pasiról,hogy érdemes-e vele kezdeni vagy se...Ő az akivel hatalmasat bulizol de,ha részeg vagy akkor addig haza se visz míg jól nem vagy...Ő az aki nem használna ki soha....Ő az akinek a családja nem találgat,hogy szerelem,hanem szinte családtagnak tekint...Ő az akivel nevetek minden baromságon...Ő az aki mer utánad inni vagy megossza veled a fagyiját...Ő az aki bátyám helyett bátyám...És ő az aki a barátom...Mert fiú és lány között van barátság ! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése