Oldalak

2011. december 30., péntek

Rólam egy picit...:3[1]

múlt
legrégebbi emlék? :Mikor kiestem a hinátból.
valami, amit jó lenne elfelejteni: Van egy pár dolog.:|
mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón?: 3 évesen? 
mit csináltál amikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad? sztem játszottam 


jelen 
hogy érzed magad? Szarul. 
mit viselsz? Mamusz,bugyi póló  pulcsi
mire gondolsz? Semmire

mik a terveid mára? egésznap az ágyban feküdni
most hol vagy? otthon



mikor... 
kezdtél iskolába járni? kétezernégyben.
találkoztál először a legjobb barátoddal?  még 4 dikes voltam mikor először láttam.De kb 2 ve vagyunk jóba.
mentél utoljára vásárolni? tegnap 

vettél utoljára nadrágot? régen. 
voltál utoljára suliban? december huszonnegy.


 filmek
rendezés vagy producerkedés? egyik sem.
gondoltál valaha arra, hogy a filmbizniszben dolgozz? mondhatni.
milyen szerepben tudnád magadat elképzelni? Bármilyet.
melyik a legkevésbé ijesztő horror amit valaha láttál? nem szeretem a horrorokat. 

milyen műfajú lenne a saját filmed? Bármilyen.
zene

melyik bandát tudnád éjjel nappal hallgatni? Káva
mit hallgatsz most? Káva
milyen bandát hallgattál 5 évvel ezelőtt?nem tudom de egy német zenakar és 3 buzi pasi van benne.:D
4-5 éve milyen volt a zenei ízlésed? szar.
melyik énekeshez hasonló hangot szeretnél? nem tudom.
melyik filmnek van a legjobb zenéje? öö...passz 


álmok és rémálmok 
gyakran vannak rémálmaid? Ritkán
általában miről álmodsz? mindig másrol
miről álmodtál legutóbb? -
mi volt a legérdekesebb álmod? mikor janórol álmodtam és egyszer csak felkeltem  és kerestem hol van agbi..xD
volt olyan álmod, amely valóra vált? nem, sajnos nem volt. 



suli
suliba jársz? igen
ha igen, hova? k.s.á.i.
hányadikos vagy? 8.
milyen osztályba jársz? b.
kedvenc tantárgyad? -
hány órád volt ma?  -
mik voltak ezek? -
kijössz az osztálytársaiddal? hogyne...
kaptál ma jegyet? -
kedvenc tanárod? Anna néni♥


 sport
kedvenc sportod? kosárlabda
sportolsz valamit?ahanem
mióta ? -


 mi az első 5 dolog ami eszedbe jut..
Kék haj-anya ilyet vesz nekem*-*
Patti-nemvágommérletilyen..xD
Szilveszter-szarlesz



az elmúlt három napban..
beszéltél telefonon? igen.
voltál moziban? nem.
sírtál? a-a.
cigiztél? nem..
megittál egy üveg vizet?nem 
olvastál könyvet/újságot? nem
néztél tévét? aha
zuhanyoztál? jobb szeretek fürdeni.
fényképeztél? igen.
hallgattál zenét? persze.

mondtad valakinek, hogy szeretlek? aha.
mondtad valakinek, hogy utálod? nem!


kedvenc..
szín: Kék.!!!
évszak: nyár
hónap:november december július
nap: szombat.
napszakod: este, éjszaka,Délután
illat: vattacukor illatu parfümöm.
ruhadarab: , rövidnadrágok,cipők, csőnacik egyszerűen minden.
hangszer: gitár
horrorfilm: nem szeretem

mese: spongebob,finias és ferb,bátor a félős kutya gárfild.
mesehős: Cendesz ,kerri[finias és ferb]tunyacsáp.

sorozatod: -
reklám: mert az s a spórólás s büdzsit..XDa nutelás*-*
zenéd: nem tudnám felsorolni.
tárgyad: sok van.
kedvenc része a szobádnak: a falam:3
kedvenc része a háznak: nincs utálom ezt a házat-.-

könyved: nincs kedvenc.
újság: Im,Girl.
kedvenc autó márkád: Lamborgini Lada..:$
lánynév: nemtudom
fiunév: Arnold,májló

milyen színű a...?
fogkeféd: Kék.
a bögre, amiből utoljára ittál:  Kék.
telefonod: fekete,fehér,rózsaszin.vörös
a toll, amivel utoljára írtál: rózsaszín.
a körmöd: semilyen.:D
a szék,amin ülsz:barna
ágyneműd;fehér narancs, 
szőnyeged:semilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése