Oldalak

2011. július 5., kedd







"A zene a jókedv kísérője, a fájdalom orvossága "




Tudod, a kislányok még hisznek a szép szavakban és a szívecskékben amiket facebookon és msnen küldenek nekik, aztán egyszer csak rájönnek, hogy azok csak szavak és zárójelbe tett "L" betűk.



Tumblr_llnmkbo7hz1qa3hu0o1_500_large

Sajnálom, hogy csókoltam a szád szerelem nélkül.
Sajnálom, hogy öleltelek minden érzelem nélkül.
Sajnálom, hogy ezt tettem veled,
Sajnálom, hogy nem adtam szerelmet.
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom:
"Sajnálom, de remélem barátok maradunk."
Sajnálom, de el kell engednem a kezed.
Sajnálom, de többet nem lehetek veled.
Sajnálom, de ez nem mehet tovább,
Hidd el, így neked is jobb lesz, talán...



-Ígérd meg,hogy soha nem  fogsz más lányt szeretni rajtam kívül.
- Nem tehetem.

- Tehát, van valaki más?
- Igen. Ő teljesen úgy néz ki mint te, csak fiatalabb. És úgy fog hívni téged: "anyu":)




I'm falling to pieces...

[darabokra hullok]



Kócos kis romantika.Tejfogával a szívembe mart.


Dress,pink,sun,twirl,cute,girl-9a7f122b87ba5c9521664817239ec8f0_h_large

The world is my home ... friends of the family
[A világ az otthonom....a barátok a családom.]



Miért van az úgy, hogy az emberek
Azt szeretik akit nem lehet?
Miért van az úgy, hogy az emberek
Nem szeretik, akit lehet?



Nem nyerhetsz meg minden csatát, de megtanulhatod hogyan nevesd ki a sorsod.


Tumblr_lm7f0dvhfr1qjf6xno1_500_large


Kimondom mi bánt.Nem érdekelnek a hibák,

Leszarom mit gondol a világ,Csak élem az életem tovább!



Tumblr_lmsn996iar1qcb0fbo1_500_large
Lány: - üzenet-
Azért kérlek, gondolj rám néhanapján.
Mint egy emlék, megmaradjak benned.
Akár az agyadban, akár a szívedben.
Csak kérlek, ne felejts el!

Fiú: -gondol-
Ugyan hogy felejthetném el?
Még mindig előttem van a mosolya,
érzem a parfümének illatát.
Nem fogom elfelejteni, soha!

Majd visszaírja:
Én egy kis ideig elfelejtelek.Nem akarom, hogy lássalak
,nem akarlak érezni,rád gondolni.
Csak egy kicsit foglak elfelejteni,amíg be nem forr a seb.
Utána visszatérsz és szívemben maradsz örökre.


Tumblr_lfk4klryqe1qfd43eo1_400_large
-Please tell me what is love?
At the end of the first private-mennyország.In the end, you fall into hell.
-Kérlek mond el nekem  milyen a szerelem?.
-Elsőnek maga a mennyország.A végén beesel a pokolba
[Saját]


Ha nem félnénk az érzelmektől talán nekünk is lenne esélyünk..."

Tumblr_lm4k51m1dh1qhjeulo1_500_large

A szerelem egy ördögi kör:

Amikor szeretsz; megsérülsz.
Amikor megsérülsz; utálsz.
Amikor utálsz; megpróbálsz felejteni.
Amikor megpróbálsz felejteni; elkezd hiányozni.
Amikor elkezd hiányozni...
Újra szerelembe fogsz esni.




Míg te vele veszekedsz, más ír neki: 'Szia, szép vagy, beszélgetünk?"
Míg te egész nap nem keresed, más a telefon számáért bármit megadna!
Míg te mindenre azt mondod neki, hogy "nem", más az ő "igen"-jéért megtenne bármit.
Míg te a szavaiddal megsérted őt, és nem akarod őt, más arra a pillanatra vár, hogy mikor lesz az övé!
Kevés az aki értékeli azt, ami az övé, vagyis ami lehetne az övé.



"A boldogság annak a fokmérője, hogy mennyire szeretjük az életünket."

Egy könnycsepp született meg a szememben,
Ez a bizonyíték arra,hogy valaha valakit szerettem.

Menj a francba... de utána gyere vissza!:)

Voltam fent és voltam lent. Voltam jó és voltam gonosz. Voltam angyal és voltam ördög. Volt, hogy szerettek és én nem szerettem viszont. Volt, hogy én szerettem, de eltaszítottak. Volt, hogy népszerű voltam. Volt hogy hátat fordítottak nekem. Volt, hogy padlón voltam, és oly sokszor volt, hogy felálltam.


Tumblr_lifj09cy1t1qb67gho1_500_large_large

Az első, igaz szerelem egy örök életre megmarad, bár merre is sodorjon az út, bárkivel is járunk ezentúl kézen fogva.

"Sírtam és nevettem, egyszerre. Gyűlöltem és szerettem, egyszerre. Adtam és elvettem, egyszerre. Erős és gyenge voltam, egyszerre.


" Egy tekintet, egy mosoly, egy ölelés. Az élet apró, mégis sokat érő csodái, amelyek gyógyítják az emberek lelkét.""

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése