Oldalak

2011. július 14., csütörtök

Háát kösz...-.-"""

Tegnap kint voltam viviéknél és úgy volt hogy megyünk Pattihoz.Csak hát nem mentünk mert dög meleg volt.És viviéknek is haza kellet menniük mert a mamájuk rosszul lett és felhívta az anyukája hogy mennyünk haza....Erre a drága kisasszony besértődött....ezt irta:
Másodjára pedig rohadt köcsögök voltak velem Viviék mert megígérték,hogy jönnek ide erre basztak ide jönni.A nagyképűség!De igen én mindenről lemaradok de én tegyem meg hogy amíg ők nyaralni fognak nem megyünk sehova csak a tón!Háth baszd meg!!

Hát drága csillagom csak közlöm
  1. .Nem tehetünk róla hogy lemaradsz mindenről mert  TE nem akarsz jönni sehova.Mikor úgy volt hogy megyünk a Keletire,akkor is elkeztél nekem nyafogni hogy te nem alszol kint majd vigyelek haza....-.-"
  2. Mi egyszóval se mondtuk hogy mikor Viviék elmennek nyaralni ne meny sehová,Épp elenkezőleg...
  3. Ne sértőgy meg hogy igy le irtam az igazat.Elvileg te se voltál velünk valami kedves...Csak olvad vissza mit irtál.
Szeretettel:Pózmán kisasszonnynak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése