Oldalak

2011. július 24., vasárnap

Apa♥

Apa...???Nem is tudom.Én nem ismerem az enyémet.DE szeretném.Sőt apai ágon nem is ismerem a családom.ÉS hát na nekem hiányzik a másik részem...
Hála az égnek kezdem megismerni őket..Tegnap apum tesójával voltam:)És beszélgetünk hülyéskedtünk.Beszélt nekem apáról... Elmondod egy csomó mindent amiről én nem tudok vagy épp  csak anyáék verzióját hallottam.Mesélte nekem hogy ő mennyire szeretett.ÉS hogy mégis mért hagyott el bennünket. és végre megértem.És nem hibáztatom.Már ismerem mind a 2 storyt.Amit anya mondott és amit Icus.Lehet hogy egyik se igaz teljesen de azért biztos van benne igaz.És a 2 összevéve megértem anyát is apát is. Megmutat hogy mért nem szertetett volna velem találkozni... Azt szerette volna ha elég nagy leszek hozzá hogy mindent megértsek.ÉS ez kellet is mert 2 évvel ezelőt nagyon ellenszenves voltam.találkozni akartam vele.De ő nem Mert nincs rám felkészülve...ez volt a címszó.És akkor anya mondott nekem egy csomó mindent amitől csak megutáltam...És így már nem is érdekelt.Hát na kicsi voltam.De így ismerve a történeteket.Mind a 2 oldalról.És azok amiket hallottam. Én tudom hogy szeretett és éreztem valahányszor arról volt szó hogy apa megfogott megölelt vagy éppen csak játszottunk.
.Tudom hogy hiányzok neki és az egész családnak.ÉS tudom hogy fél hogy anya telebeszélte a fejem és ezért utálom.És TUDOM hogy fél hogy nem fogom megérteni.DE felnőttem már ehhez.És hiányzik...Szeretném látni!!!És kíváncsi vagyok mit látnák a szemében mikor meglát. Nem hibáztatnám semmiért.És nem szidnám le mert még csak keresni se próbált. NEM
És azt se szeretném ha anya feljelentené mert nem fizeti a gyerektartásomat...De ez engem nem érdekel.
Nekem nagyon hiányzik.És ha nem is találkozunk soha az életben.Nem fog érdekelni.De ez biztos én mindig gondolni fogok rá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése