Oldalak

2011. július 24., vasárnap

Én ezt nem hiszem el:/


!Történ egy bizonyos dolog 2 olyan személlyel akik mindennél fontosabbak nekem és nem tudnék köztük választani.Vagy DE???Hát lehet de én nem akarok. Idézem patti blogját és megérted:


A legeslegjobb az lenne ha már itt se lennék.Akkor nem érne engem annyi fájdalom amennyi e percben ér.Egy órával ezelőtt rámírt Ferike,hogy Jancsika azt tartja rólam,hogy amióta megismert azóta én a szemében csak egy kurva vagyok.Nem értem miért kell velem így kipackázni.Ha nem szeret ne legyen a barátom és ne foglalkozzon velem!Nem akarok mégegy fájdalmat így is nehéz.Nagyon megbántott ezzel és valójában nem tudom mi az igazság de ez nekem nagyon rosszul esett ha igaz ha nem nekem szar!És van egy olyan érzésem hogy ez így van.Nem tudom miért érzem így pedig már régóta ismerem Jancsikát.Régebb óta mint árki hinné.Na szóval fel is hívtam bár tisztára sírtam a telefonba és azt mondta hogy nem de majd megbeszéljük!Nem értem ez miért ilyen nehéz.Kihez barátként a szívem húz nagyon ő volt de elment s búcsú nélkül itthagyott engem.Nincs értelme élni.Ha nem lennének a barátnőim és azok akiket szeretek akkor már nem itt lennék hanem valahol máshol. 


Nos erre én csak ezt tudom mondani: Meg kéne beszélnetek.Patti te is tudod hogy Jancsi + Feri nincsenek jóban és Ferike mérges hogy már nem vagyunk vele jóban mert megváltozott ezért ott tesz keresztbe ahol tud.Én a helyedben nem hinnék neki...:S meg amúgy is  ezt azért te is tudod hogy Jancsika nem mondana rád iet.Én sokat beszélek vele rólad és még csak célozni se se célzott arra hogy kurvának tartana.SŐT...nem tagadom mondott rólad rosszat is de iet soha.De ezt te is tudod.És azt is tudod hogy fontos vagy neki..Pattim gondolkodj....ferikének van oka hogy ezt tegye.ÉS emlékezz ugye jancsika nem mondana rád iet az a sok közös hülyülés.Gondolod egyszer is jött volna ha ott vagy. Meg mikor nem voltál ott mondta volna hogy hiányzol???Mert mondta! .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése