Oldalak

2011. július 4., hétfő

Emlékek...

Éjszaka nem tudtam elaludni...Eszemben volt a sok szép közös emlék=(Az emlékek szépek...mégis a fájdalom éltet.Csak egyszer tudnálak elfelejteni téged.Megtörtént és minden emlék a nyomomban.
Régen volt,tudom de minden egyes emlék képen a sírás fojtogatott. Rájöttem 1 év és 5 hónapot a semmire pazaroltam.Volt hogy érted éltem,Van hogy érted halok. Megszűnik a külvilág és nem érdekel más,darabokra hullok nincsen több állomás.Mert végre rájöttem ez egyoldalú volt.Csak én akartam mindig csak többet és többet.Én többre vágytam.Pedig sokan mondták,válassz bárkit csak őt ne!Tudom én mindig ezt mondtam.Ő nem szeretet...De belül mindig is hittem, és reméltem..Volt olyan hogy csalódtam de próbáltam magam meggyőzni hogy amit mondtál valótlan.
Könnyeim titkolom nem szólok ha baj van.Bánkódni kár.. Attól minden csak rosszabb.Ha a múltba tekintesz minden szenvedés hosszabb.
Én is arra vágyom akire nem szabad.A könnyeim nem látod de a szívem megszakad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése