Oldalak

2012. június 18., hétfő

A nagy visszatérés:D

Hónapokig nem voltam és nem írtam ide....Időm sem volt meg hát lehetőségem sem..:| már egy fél éve icusal élek*-* nagyon jó meg minden bár most haza kellet jöjjek..erröl majd később...
Megvolt a ballagás jo volt meg  minden egy darabig...aztán anyámék szokás szerint elbaszták apámal-.-
de őszintén megmondom leszarom!!! Mindenböl átmentem felvettek a keribe és a szerelmi életem is tökéletes:D most olvasom vissza utolsó bejegyzéseim még gabikárol szolnak.... nos vége végleg már nem érdekel azért lett vége mert elvesztettem a kislányos bájam erre összejött egy pitbull fejű vizilóval...nem tudom abba mi a kislányos de nemérdekel..:) Mostani barátom Roland..:$$$ *-* imááádom majd írok róla is meg rakok fel képet:))) nem ígérem hogy sokat leszek fent és megint annyit írok mint régen de majd igyekszem:)))♥♥ Amúgy meg itt a nyááááááááááááár*--* nem tervezem a kockulást inkább kiélvezem minden pillanatát:D
459451_450174375012319_1878561466_o_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése